Gratis verzending vanaf €450,-
Direct persoonlijk contact
iDeal betalen of achteraf factuur
De ruimste keuze
Home /

Storing melden

Storing aan medische apparatuur
Als u een storing heeft wilt u dat deze zo snel mogelijk wordt opgelost. Voor algemene storingen welke geen spoed karakter hebben staat ons serviceteam tijdens kantooruren voor u klaar.

Wij maken wel verschil tussen algemene storingen, waar u onderstaand formulier voor kunt indienen, en calamiteiten waarbij spoed geboden is.


Storingen helpen voorkomen
Hiervoor adviseren wij u om uw apparatuur regelmatig onderhoud te laten geven. Onze servicemonteurs en onze samenwerkende partners zijn bekend met alle merken en gekwalificeerd om het juiste onderhoud te geven.

Om hoge kosten te voorkomen kunnen wij u helpen met een all-in onderhoudscontract waarbij de juiste procedures gevolgd worden en het risico op storingen zo laag mogelijk wordt gehouden. Bij een onderhoudsabonnement kan de korting oplopen tot 30% op onze vaste tarieven!


Reparatie op locatie
Indien mogelijk zullen wij uw apparatuur op de locatie repareren. Mocht dit niet ter plekke kunnen, dan wordt deze gerepareerd in onze werkplaats. Eventueel kunnen wij u leenapparatuur aanbieden.

Calamiteiten
Bij een spoedsituatie waarbij uw apparatuur onverwacht kapot is gegaan en er dreiging op één of meerdere vlakken is (materieel/ financieel/ gezondheid) kunt u, als u tenminsten een all-in onderhoudsabonnement bij ons heeft afgesloten, een beroep doen op onze calamiteitenprocedure.

In geval van storingen / calamiteiten kunt u ons bellen op ons telefoonnummer 026 - 384 21 80
Geeft u hierbij dan direct aan wat de ernst van de situatie is, om welke apparatuur het precies gaat (merk/type/model/serienummer) en wat de precieze locatie is. Indien achteraf blijkt dat het gebruik van het calamiteitennummer onterecht was, zullen onze extra kosten aan u worden doorberekend!



STORINGSFORMULIER:
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.