Het MediBLUE service team staat 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar! Het team van MediBLUE bestaat uit ervaren technici die in geval van calamiteiten aan uw medische koelapparatuur precies weten wat ze moeten doen. De technische dienst van MediBLUE is STEK erkend. Daarnaast heeft MediBLUE jarenlange ervaring in het oplossen van storingen, onderhoud en aanbrengen van veranderingen aan bestaande apparatuur. De service van MediBlue is een complete service zonder zorgen. MediBLUE plaatst en installeert bijvoorbeeld uw nieuwe koeling, maar daarnaast wordt het apparaat ook meteen aangesloten en geactiveerd. Bovendien zetten onze technici de koeling waterpas. Daarnaast krijgt u ook basis uitleg over de werking van uw nieuwe koelkast of vriezer. Mocht u dat willen, dan voeren we tevens uw oude koelapparaat af. MediBLUE zorgt uiteraard dat het apparaat op een verantwoorde wijze wordt afgevoerd.

Zo gaat MediBLUE voor u te werk:

Preventief onderhoud helpt erbij om storingen te voorkomen en zorgt er bovendien voor dat uw apparatuur betrouwbaar functioneert. MediBLUE biedt zorgvuldig samengestelde onderhoudsbeurten waarmee wij een volledige check op uw koelapparatuur op diverse punten garanderen. Tijdens zo’n onderhoudsbeurt wordt niet alleen de goede werking gecontroleerd, maar bijvoorbeeld ook de koeling zorgvuldig nagekeken en op temperatuur gecontroleerd. Hiermee kan MediBlue de kwaliteit van uw koeling beter waarborgen.

  • Onderhoud uitgevoerd volgens een checklist
  • Van de check-up ontvangt u digitaal een compleet ingevulde checklist (voor eigen administratie)
  • Jaarlijks wordt het contract automatisch verlengd en hiervan ontvangt u een schriftelijke bevestiging
  • Bij een onderhoudscontract heeft u recht op 24-uurs service op de apparatuur waarvoor het contract van toepassing is
  • Jaarlijkse afrekening na uitvoering van de check-up
  • Reparaties die voortkomen uit het onderhoud zullen vooraf met u worden besproken, evenals eventueel te gebruiken en/of te vervangen onderdelen
  • De kosten van reparaties en/of te vervangen onderdelen die voortvloeien uit onderhoud zijn niet inbegrepen in het onderhoudscontract.
  • De check-up en reparaties worden gedaan in navolging van de STEK richtlijnen

De kracht van MediBLUE bestaat uit het leveren van maatwerk en service. MediBlue denkt graag mee over passende oplossingen voor uw organisatie. Met ons een eigen magazijn, service en storingsdienst zorgen wij dat we snel kunnen inspelen op calamiteiten heeft. Indien nodig hebben wij ook back-up koelingen tot onze beschikking om de medische opslag veilig te stellen bij een defecte koeling. Voor meer informatie over onderhoud van uw koelingen neem dan contact met ons op.